De gloednieuwe Trek Madone!

Trek onthult de gloednieuwe ultieme racefiets, een wereldschokkende combinatie van de lichtste en snelste racefietsen voor op de weg.
De geruchten en verhalen gingen al even rond, een nieuw Emonda, Madone of een hele nieuwe fiets?! Maar nu is het eindelijk zover, de Trek Madone Gen 8. Een commbinatie van aerodynamica en super sterk en licht carbon, een droom van elke wielrenner.
De nieuwe Trek Madone Gen 8 wordt geleverd in diverse gave kleuren en in de SL en SLR uitvoering. Keuze genoeg!

Trek Madone Gen 8
2 fietsen in 1

Zo licht als de Trek Émonda
De Trek Madone Gen 8 is net zo licht als onze huidige Émonda SLR f/s
en 320 gram lichter dan de vorige Madone f/s, dankzij het volledig nieuwe 900 Series OCLV Carbon en radicaal nieuwe buisvormen.
Bovendien klimt hij als een droom, dus zelfs liefhebbers van Émo
nda zullen onder de indruk zijn.

Zo snel als de Trek Madone Gen 7
De Trek Madone Gen 8 is 77 seconden per uur sneller dan de Émonda en net zo snel als de vorige
Madone* dankzij de nieuwe Full System Foil aerodynamische buizen die een nieuwe dimensie aan het begrip snelheid geven.
Bovendien helpen de nieuwe RSL Aero bidons en
bidonhouders (standaard op de Madone SLR) om het hele rijderssysteem sneller te maken, ook op andere fietsen.

Het eindresultaat!

Het beste van twee werelden
De Trek Madone Gen 8 vervangt de Madone Gen 7 én de Émonda, maar zijn nalatenschap is
veel groter dan welke fiets dan ook. Met de Madone Gen 8 kunnen Émondaklanten kiezen
voor een meer aerodynamische fiets die net zo goed klimt, terwijl Madone
klanten een ultralichte fiets krijgen waarmee ze sneller dan ooit kunnen klimmen.
De vernieuwde IsoFlowtechnologie van de Madone Gen 8 is nog lichter en 80% meer verticaal compliant dan voorheen, en absorbeert wegvlinders zodat je langer sterker blijft rijden.
Nieuwe stuur/stuurpen, lichter en ergonomischer!

Madone SLRmodellen brengen rijders in de ultieme aeropositie met een vernieuwd Aero RSL Road Integrated Bar/Stem gemaakt met uberlicht OCLV Carbon, ultrasnelle aerovormen en kappen die 3 cm smaller zijn dan de stuurbeugels.
De gloednieuwe Madone SL deelt dezelfde revolutionaire frametechnologie als het SLRmodel, maar houdt de kosten laag met de zuinigere 500 Series OCLV Carbon en tweedelige stuur/stuurpen combo’s.