FIETS.NL: ‘WAAR BLIJFT MIJN FIETS?’

Hoe komt het dat fietsenwinkels (bijna) leeg zijn?

Je vakantiegeld heb je overgehouden, je wilt al jaren een nieuwe fiets en nu is het moment daar. Die mooie carbon aerobike met schijfremmen moet het worden. Bestellen kan telefonisch via de fietsenwinkels, maar dan: 8 maanden (!) wachten. Soms nog langer. Dat is toch niet normaal? Nou, jawel. Op fiets.nl leggen ze uit hoe het komt dat fietsenwinkels bijna leeg zijn en merken geen gevulde doos meer in het magazijn hebben staan.

Bron: https://www.fiets.nl/
Lees het volledige artikel: https://www.fiets.nl/2021/02/12/waar-blijft-mijn-fiets-corona/

Huidige assortiment bij Goossens

Bij Goossens houden wij, net als jij, heel veel van fietsen. We begrijpen daarom als geen ander dat je het liefst meteen op je nieuwe fiets wegrijdt zodra je, jouw persoonlijke keuze hebt gemaakt. Het is je waarschijnlijk opgevallen dat je momenteel rekening moet houden met een langere levertijd van je fiets. Dit is voor jullie vervelend, maar voor ons ook! Wij doen onze uiterste best om de geplande leverdatum van je bestelde fiets voren te schuiven, helaas is dit op moment vrijwel niet mogelijk.

Voor meer informatie over onze huidige voorraad neem telefonisch contact op 0573 – 257361 of e-mail ons op info@goossenslochem.nl